Tələb olunan sənədlər

1. Xidmətin göstərilməsi üçün sifarişçinin təqdim edəcəyi müraciət ərizəsi (Sifariş blankı);
2. İcraçı tərəfindən tərtib olunan tərəflər arasında müqavilə (2 nüsxə);
3. Sifarişçinin vergi uçotunun alınması haqqında müvafiq sənədin surəti (VÖEN);
4. Rabitə avadanlığının Mənşə sertifikatı;
5. Rabitə avadanlığına istehsalçı tərəfindən verilmiş uyğunluq bəyannaməsi (sertifikatı)
6. İstehsalçının test-sınaq nəticələrinin surəti;
7. Rabitə avadanlığının Texniki pasportu.

 

Xidmətdən elektron istifadə üçün aşağıdakı linkdən istifadə edin: https://www.e-gov.az/az/services/read/2888/0

 

Telekommunikasiya vasitələri və qurğularının sertifikatlaşdırılması üçün tələb olunan müddət standart sifarişlər üçün 15, növbədənkənar sifarişlər üçün isə 6 iş günüdür.

    Şriftin ölçüsü

    A A A

    Saytın rəngi

    R R R