Suallar və cavablar

Poçt vasitəsilə göndərilməsi qadağan edilən mal və əşyalar hansılardır?
Azərbaycandan göndərilməsinə qadağa qoyulan və şərti icazə verilən mallar, həmçinin idxalına qadağa qoyulan və şərti icazə verilən mallar haqqında məlumatlarla bu linkə daxil olaraq tanış ola bilərsiniz.

 

Poçt tarifləri haqqında necə məlumat almaq olar?
Poçt göndərişlərinin tarifləri onların növündən, kateqoriyasından, çəkisindən, göndərilmə üsulundan, istiqamətindən və təyinat ölkəsindən asılı olaraq müəyyən edilir. Poçt göndərişinizin tarifini azerpost.az saytının əsas səhifəsində yerləşən poçt kalkulyatoru bölməsinə daxil olaraq hesablaya bilərsiniz.

 

Telekommunikasiya vasitələri və qurğularına uyğunluq sertifikatı almaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?

1. Xidmətin göstərilməsi üçün sifarişçinin təqdim edəcəyi müraciət ərizəsi (Sifariş blankı).
 

2.Xidmət müqaviləsinin bağlanılması üçün sənədlər:
 

2.1. Hüquqi şəxsin vergi uçotu haqqında şəhadətnaməsi (VÖEN).

 

2.2. Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı idarəsinin reyestrindən çıxarış.

 

2.3. Nizamnamə.

 

2.4. Bank rekvizitləri.

 

3. Sınaqlar üçün təqdim ediləcək nümunələrin təhvil-təslim aktı, 2 (iki) nüsxədə, forma “AzInTelecom” MMC tərəfindən təqdim edilir.

 

4. TVQ-lərin normativ-texniki sənədləri və texniki təsvir sənədləri:

 

4.1. Texniki təsvir, pasport, spesifikasiyalar (ing. Technical Description, Datasheet, Specifications; rus. Техническое Описание, Паспорт, Спецификации).

 

4.2. Uyğunluq bəyannaməsi (ing. Declaration of Conformity, DoC; rus. Декларация Соответствия).

 

5. TVQ-lərin mənşə sənədləri:

 

5.1. Mənşə sertifikatı (ing. Certificate of Origin, CoO; rus. Сертификат Происхождения).

 

5.2. İnvoys (ing. Invoice; rus. Инвойс) – məhsulun alındığını təsdiq edir.

 

5.3. Gömrük bəyannaməsi.

 

Xidmətdən istifadə üçün Vahid Elektron Xidmətlər Portalına keçid edə bilərsiniz.

 

Sertifikatlaşdırma barədə məlumat və əlaqə üçün məlumatları əldə etmək üçün “AzInTelecom” MMC-nin rəsmi veb-saytına müraciət edə bilərsiniz.

 

 

Mobil cihazların qeydiyyatı üçün dövlət rüsumu haqqında məlumatları necə əldə etmək olar?

Mobil cihazların qeydiyyatı üçün dövlət rüsumu ilə bağlı məlumatları Vahid Elektron Xidmətlər Portalına daxil olaraq Mobil Cihazların Qeydiyyat Tarifləri Vahid Elektron Xidmətlər Portalı (rinn.az) bölməsindən əldə etmək mümkündür.

QEYD: “Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 33-5-ci maddəsinə əsasən, mobil cihazların qeydiyyata alınmasına görə dövlət rüsumunun məbləği mobil cihazların bazar qiymətinə uyğun olaraq müəyyən edilir. Markası, modeli, habelə bazar qiyməti müəyyən olunmayan mobil cihazların qeydiyyata alınmasına görə 20 manat dövlət rüsumu ödənilir.

 

SİMA nədir və hansı sahələrdə istifadə oluna bilər?

SİMA yeni nəsil rəqəmsal imza –  bulud texnologiyalarına əsaslanan, üztanıma və açıq açar texnologiyasını özündə birləşdirən bir həldir. Vətəndaşlar üçün tamamilə ödənişsiz olan SİMA dövlət qurumları və özəl şirkətlərin maliyyə, sığorta və digər sahələrdə təqdim etdiyi elektron xidmətlərindən istifadə olunduqda tətbiq edilə bilər. Daha ətraflı məlumatı https://sima.az/ linki üzərindən keçid edərək əldə edə bilərsiniz.

 

“Fərqlənmə” və “Xüsusi fərqlənmə” nişanlarının verilməsi üçün əsas təyinat və şərt hansıdır?
“Azərbaycan Respublikasında avtomobil nəqliyyatı vasitələri ilə sərnişin və yükdaşımalarına görə verginin və məcburi dövlət sosial sığorta haqqının ödənilməsi xüsusiyyətləri, habelə “Fərqlənmə nişanı” və “Xüsusi fərqlənmə nişanı”nın tətbiq edilməsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 9 fevral 2006-cı il № 40 qərarına müvafiq olaraq avtomobil nəqliyyatı vasitələri ilə sərnişin və yükdaşımalarını həyata keçirən vergi ödəyicilərinə (Bakı şəhərinin inzibati ərazisində avtomobil nəqliyyatı ilə müntəzəm şəhərdaxili sərnişindaşımanı və taksi minik avtomobilləri ilə sərnişindaşımanı həyata keçirən vergi ödəyiciləri istisna olmaqla) “Fərqlənmə nişanı” və “Xüsusi fərqlənmə nişanı” Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi tərəfindən verilir. Avtomobil nəqliyyatı vasitələri ilə sərnişin və yükdaşımalarını həyata keçirən şəxslər hər bir avtomobil nəqliyyatı vasitəsi üçün Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyindən təqvim ayının sonunadək öz istəklərinə uyğun olaraq növbəti ay, rüb, yarım il və ya il üçün ciddi hesabat blankı olan “Fərqlənmə nişanı” almalıdırlar. Vergi ödəyicilərinin mülkiyyətində olan avtomobil nəqliyyatı vasitələri ilə öz istehsal fəaliyyətini təmin etmək üçün işçilərinin və özünəməxsus yüklərin daşınmasında istifadə olunan avtomobil nəqliyyatı vasitələri sadələşdirilmiş vergi növü üzrə vergitutma obyekti deyil. Bu nəqliyyat vasitələri üçün “Xüsusi fərqlənmə nişanı” alınır.

 

Gəminin ilkin dövlət qeydiyyatına alınması proseduru necədir?

Gəminin ilkin dövlət qeydiyyatına alınması gəmi suya salındığı gündən, eləcə də gəmi barədə alqı-satqı müqaviləsi və ya berbout-çarter müqaviləsi imzalandığı və ya Azərbaycan Respublikasının dəniz limanına daxil olduğu gündən 1 (bir) ay müddətində həyata keçirilməlidir. Gəminin ilkin dövlət qeydiyyatı həmin gəminin mülkiyyətçiləri və ya gəmi sahibləri tərəfindən verilmiş ərizə əsasında həyata keçirilir və aşağıdakı sənədlər tələb olunur:


Ərizə-anket, Fiziki şəxs üçün Azərbaycan Respublikası vətəndaşının şəxsiyyət vəsiqəsi və surəti (Əcnəbi vətəndaşın ölkə ərazisində qeydiyyata alınması haqqında vəsiqə), hüquqi şəxsin dövlət qeydiyyatını təsdiq edən sənədlərin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, gəmiyə mülkiyyət hüququna dair sənəd, xarici dövlətlərin dövlət gəmi reyestrindən çıxarılmasını təsdiq edən sənədin əsli və ya apostil edilmiş surəti, gəminin BDT (İMO) nömrəsinin alınmasına dair sənəd, çağırış siqnalının alınmasını təsdiq edən sənəd, gəminin istismara yararlı olmasına və dəniz nəqliyyatı sahəsində mövcud beynəlxalq konvensiyaların tələblərinə uyğunluğunun yoxlanılmasına dair akt, ölçü şəhadətnaməsi, gəminin təsnifat şəhadətnaməsi, dövlət rüsumunun ödənilməsini təsdiq edən qəbz.

 

Dəniz sahəsində istifadə edilən avadanlıqların ölkə ərazisinə gətirilməsi üçün hansı sənədlər tələb olunur?
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin 15 dekabr 2005-ci il tarixli, 230 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “İxrac nəzarətinə düşən mallar (işlər, xidmətlər, əqli fəaliyyətin nəticələri) üzrə xüsusi icazənin verilməsi Qaydaları”na uyğun olaraq, ərizəçi  Dövlət Dəniz və Liman Agentliyinə  müraciət etməklə yanaşı, malalan (malgöndərən) və son istifadəçi haqqında məlumat, malın son istifadəsi və texniki təsnifatı haqqında məlumat, bağlanmış müqavilənin (kontraktın) surəti, ixrac edilən malın mənşə sertifikatının əsli kimi sənədləri də təqdim etməlidir. Qanunvericiliyə uyğun olaraq, zəruri olduqda digər sənədlər də tələb oluna bilər.

 

“Facebook” hesabı bloklandıqda nə etməliyik?

Hesabınız bloklandıqda, hesabınıza daxil olduğunuz zaman hesabınızın bloklanması barədə bildiriş göstərilir. Əgər qaydaları pozmadığınızı və “Facebook” tərəfindən hesabınızın səhvən bloklandığını düşünürsünüzsə, 30 gün ərzində qərarın yenidən nəzərdən keçirilməsi üçün “Facebook”a müraciət edə bilərsiniz. Bu müddət keçdikdən sonra hesabınız birdəfəlik silinir və müraciət etmə şansınızı itirirsiniz.


Qeyd: “Facebook” qaydalarına əsasən, ciddi və ya təkrar pozuntular zamanı hesab xəbərdarlıq edilmədən birdəfəlik silinə bilər.
Hesabınız bloklandıqda aşağıdakı keçidə daxil olaraq “Facebook”un rəsmi müraciət formasını doldurun: Forma keçid


Şəkildə göstərilən boş xanalara aşağıdakı məlumatları daxil edin:


1. Hesabınızı qeydiyyatdan keçirərkən istifadə etdiyiniz e-poçt ünvanı və ya mobil nömrənizi;
2. Hesabınızda göstərilən ad və soyadınızı (“Facebook”da olduğu kimi);
3. Şəxsiyyət vəsiqənizin aydın görünən şəkli (.jpeg formatında).
Daha sonra “Send (Göndər)” düyməsini sıxaraq müraciətinizi “Facebook”a göndərin.

Müraciət formasının doldurulması ilə bağlı hər hansı çətinliyiniz yaranarsa, www.cert.az saytı və ya reports@cert.az elektron poçt ünvanı vasitəsilə Elektron Təhlükəsizlik Xidmətinə müraciət edin.

 

Kiberinsidentlə qarşılaşdıqda hansı quruma müraciət etməliyik?
Vətəndaşlar kiberinsidentlə qarşılaşdıqda www.cert.az saytı, 1654 qaynar xətti, reports@cert.az e-poçt ünvanı vasitəsilə Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında Elektron Təhlükəsizlik Xidmətinə müraciət edə bilərlər.

 

Ayrılmış xətt üzrə göstərilən internet xidmətinin üstünlükləri nədən ibarətdir?

Ayrılmış xətt üzrə göstərilən internet xidmətinin bir sıra üstünlükləri mövcuddur.

Əsas üstünlükləri:

 

“Aztelekom” şəbəkəsi üzərindən

100 mbt/s qədər yüksək sürət;

24/7 rejimində kəsintisiz ötürülmə;

Kəsintisiz internet;

Videomüşahidə, IP telefoniya, IPTV xidmətlərindən rahat istifadə imkanı;

Telefon xətlərindən asılılığın olmaması.

 

“Baktelecom” şəbəkəsi üzərindən

100 mbt/s qədər yüksək sürət;

24/7 rejimində kəsintisiz ötürülmə;

Kəsintisiz internet;

Videomüşahidə, IP telefoniya, IPTV xidmətlərindən rahat istifadə imkanı;

Telefon xətlərindən asılılığın olmaması.

 

“Aztelekom” və “Baktelecom” şəbəkələri üzərindən internet xidmətinə qoşulmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?

“Aztelekom” şəbəkəsi üzərindən

Fiziki şəxslər mənzildə qeydiyyatda olduqda, yalnız şəxsiyyət vəsiqəsi, mənzildə qeydiyyatda olmadıqda, mülkiyyət sənədi və şəxsiyyət vəsiqəsi (etibarnamə);

 

Fiziki şəxslər (Fərdi sahibkarlar) şəxsi mülkiyyət olarsa, şəxsiyyət vəsiqəsi, mülkiyyət sənədi, VÖEN, şəxsi mülkiyyət olmazsa, şəxsiyyət vəsiqəsi, icarə müqaviləsi, VÖEN;

 

Hüquqi şəxslər yazılı müraciət (məktub), VÖEN, dövlət reyestrindən çıxarış, icarə müqaviləsi (mülkiyyətçi olmadıqda) və ya mülkiyyət sənədi (mülkiyyətçi olduqda) ilə müraciət edir və bu sənədlər əsasında müştəri ilə müqavilə bağlanır.

 

“Baktelecom” şəbəkəsi üzərindən

Fiziki şəxslər mənzildə qeydiyyatda olduqda, yalnız şəxsiyyət vəsiqəsi, mənzildə qeydiyyatda olmadıqda, mülkiyyət sənədi və şəxsiyyət vəsiqəsi (etibarnamə);

 

Fiziki şəxslər (Fərdi sahibkarlar) şəxsi mülkiyyət olarsa, şəxsiyyət vəsiqəsi, mülkiyyət sənədi, VÖEN, şəxsi mülkiyyət olmazsa, şəxsiyyət vəsiqəsi, icarə müqaviləsi, VÖEN;

 

Hüquqi şəxslər yazılı müraciət (məktub), VÖEN, dövlət reyestrindən çıxarış, icarə müqaviləsi (mülkiyyətçi olmadıqda) və ya mülkiyyət sənədi (mülkiyyətçi olduqda) ilə müraciət edir və bu sənədlər əsasında müştəri ilə müqavilə bağlanır.

 

Müəyyən sayt barədə şikayəti hara bildirmək olar?
İnformasiya resursunda müəyyən qeyri-etik normalarla qarşılaşdıqda və ya insanın şərəf və ləyaqətinə toxunan, yaxud digər qeyri-qanuni əməllərə rast gəldikdə, hüquq-mühafizə orqanlarına müraciət etmək tövsiyə olunur.

 

Rabitə sahəsindəki tariflərlə haradan tanış olmaq olar?
Rabitə sahəsindəki bütün tariflər nazirliyin və aidiyyəti qurumların saytlarının müvafiq bölmələrində yerləşdirilib.

 

Mobil cihazların qeydiyyatı üçün dövlət rüsumu haqqında məlumatları necə əldə etmək olar?

Mobil cihazların qeydiyyatı üçün dövlət rüsumu ilə bağlı məlumatları Vahid Elektron Xidmətlər Portalına daxil olaraq Mobil Cihazların Qeydiyyat Tarifləri bölməsindən əldə etmək mümkündür.

QEYD: “Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 33-5-ci maddəsinə əsasən, mobil cihazların qeydiyyata alınmasına görə dövlət rüsumunun məbləği mobil cihazların bazar qiymətinə uyğun olaraq müəyyən edilir. Markası, modeli, habelə bazar qiyməti müəyyən olunmayan mobil cihazların qeydiyyata alınmasına görə 20 manat dövlət rüsumu ödənilir.

    Şriftin ölçüsü

    A A A

    Saytın rəngi

    R R R